SHAKLEE INDEPENDENT DISTRIBUTOR

Saturday, June 22, 2013

Cantik dihari raya.....

Emmmm lagi berapa hari je lagi nak sambut puasakan....lepas puasa mesti la raya kan...bila sebut hari raya mesti orang akan sibuk dengan kuih raya,baju raya, kasut raya dan semuanya ada kaintan dengan raya...
Tapi anda jangan lupa...kalau baju cantik ala-ala "jovian mandagie" kannnnn tapi kulit tak cantik takde gunakan....puasa pun tapi badan tak fit dan slim...tak kemana....alih-alih orang keliling akan cakap....wah cantiknya baju...emmm cuba fikir....diorang puji baju bukan u okey...so apa kata raya tahun ni kita ubah konsep tu....kita kena ubah pujian tu pada diri kita....wahhh awak nampak berseri2 la....wahhh slimnya awak....awak nampak awet muda la...haaa amacam ada bran.... Memang la kita tak hadap sangatkan pujian tu...tapi sekurang-kurangnya...untuk sambutan hari raya tahun ni biarla lain sikit dari raya tahun lepas.....kalau baju tu ala-ala je kan....tapi rupa paras dan bentuk badan "vogue" ok...errrr betul ke aku eja tu...aaahhhh lantak la janji aku faham korang faham kira ok la tu. Masih ada masa lagi ni utk capai semua impian tu....cuma terpulang pada hati anda semua untuk berubah atau tidak....saya dah sahut dan sedang menyahut cabaran itu...untuk berseri..sihat dan hebat dihari raya nanti....anda bagaimana...hubungi saya....whatsapp/sms 0136781883....saya sedia membantu anda...
Gambar di bawah tu hiasan semata-mata.....tu baju jovian tu...cantik kan....orgnya pun cantik..slimmm jer.....emmm motivate la sikit diri sendiri.....XOXO

No comments:

Post a Comment